Správná prezentace Vaší nemovitosti

31.03.2020

Když chcete cokoli dobře prodat, je potřeba to dobře nabízet. Čím více lidí se to dozví, tím lépe se to prodá. Sám majitel má ale pouze velmi omezené možnosti inzerce.

Je nutné zvolit hned několik prodejních kanálů. Mnohé realitní servery Vám ani nedovolí inzerát vložit, pokud nejste profesionál. Na každého jednoho vámi osloveného případného kupce osloví makléř dalších deset. To je zhruba o 1 000% vyšší pravděpodobnost úspěšného prodeje.

Výsledek? O Vaší nabídce se dozví příliš málo lidí a vy neprodáte, nebo prodáte za nižší cenu.

Dobří realitní makléři Vám před prodejem nemovitosti pomohou s tzv. Home Stagingem - úpravou nemovitosti tak, aby hodnota této prodávané nemovitosti zvrostla.

Popis nemovitosti je velmi důležitý. Je po nadpise a úvodní fotografii to co zájemce zajímá a na co se zaměřuje. Chcete-li se vyhnout zbytečným prohlídkám, uveďte veškeré informace o domě, včetně těch, o kterých se moc nechcete zmiňovat, neboť jejich nesdělení by poté mohlo vést k neuzavření kupní smlouvy, nebo dokonce k sankcím. Samozřejmě to chce
cvik a zkušenosti vytvořit zajímavý, chytlavý a zároveň do určité míry dostatečně obsáhlý popis. Je třeba čtenáře upoutat a zaujmout, aby měl chuť se do Vaší nemovitosti zamilovat a poté nastěhovat. Nemělo by se zapomenout ani na technické detaily (druh topení, eletřina,
zastavěná plocha, otopná plocha, užitná plocha, podlahová plocha, zda máte vl. studnu, jakou atd.)

A nejdůležitější je fotodokumentace. Nafotit nemovitost přece jen neumí každý, a špatné fotografie mohou zájemce odradit. V dnešní moderní době již dobrý realitní makléř může klientovi nabídnou i více než jen to, co si zvládne majitel udělat sám. Pěkná videoprohlídka, použití dronu, 3d scan nemovitosti, to všechno jsou prostředky, který dobrý makléř používá a Váš ušetří mnoho času s prohlídkami pro turisty.

Chcete-li vědět o tomto tématu více, kontaktujte mě, ráda Vám odpovím na všechny Vaše dotazy. Co nabízím já pro prodávající najdete zde.